Compliment

Maak uw keuze

Gerelateerde vragen

Ik heb een klacht over een medewerker of jullie dienstverlening. Wat moet ik doen?

Algemeen

Bespreek uw klacht zo snel mogelijk, nadat de ontevredenheid is ontstaan, met de medewerker die erbij betrokken is. De medewerker kan dan misschien direct het probleem oplossen. U kunt dit telefonisch bespreken met de betrokken medewerker of een afspraak maken.

Vindt u het moeilijk of onmogelijk om uw ontevredenheid met de medewerker zelf te bespreken, of komt u er samen niet uit?
Meld het dan bij SallandWonen. Dat kan via de direct regelen knop: Niet tevreden? of schriftelijk bij SallandWonen. Binnen 7 werkdagen laten wij u weten wat wij met uw klacht doen. Bij spoedeisende zaken krijgt u zo snel mogelijk antwoord.

Meer over dit onderwerp

Met welke geschillen kan ik terecht bij de Huurcommissie?

Algemeen

Bent u het niet eens bent met de huurprijs ? Of bent u het niet eens met servicekosten of kosten voor nutsvoorzieningen? En komen wij er samen niet uit?

Dan kunt u mogelijk de Huurcommissie inschakelen om een uitspraak te doen over uw probleem. Als u een geschil indient bij de Huurcommissie dan zijn daar kosten aan verbonden. De uitspraak van de Huurcommissie is bindend. Op de website van de Huurcommissie vindt u alle informatie.

Meer over dit onderwerp

Ik heb een vrije huursector (geliberaliseerde) woning. Kan ik dan ook bij de Huurcommissie terecht?

Algemeen

De Huurcommissie kan alleen in de eerste 6 maanden van uw huurcontract de huurprijs en de onderhoudsstaat van de woning voor u controleren. Dit heet een toets aanvangshuurprijs. Meer informatie vindt u op de website van de Huurcommissie.

Meer over dit onderwerp