Contactformulier

Maak uw keuze

Gerelateerde vragen

Via MijnSallandWonen kan ik geen adreswijziging doorgeven. Wat nu?

Algemeen

U kunt uw adreswijziging schriftelijk of per e-mail aan ons doorgeven. Wij zorgen voor aanpassing in ons systeem.

Meer over dit onderwerp

Wat kan ik met 'Mijn SallandWonen'?

Algemeen

Door in te loggen op 'Mijn SallandWonen' kunt u:

  • reageren op ons woningaanbod
  • uw persoonlijke gegevens inzien en wijzigen
  • de gegevens van uw woning bekijken
  • een reparatieverzoek melden
  • de huur opzeggen
  • uw huur betalen
  • betalingsregeling aanvragen
  • betaalwijze aanpassen
  • bankrekeningnummer wijzigen
  • een aanpassing of verbetering in uw woning aanvragen
  • overlast melden
  • etc.

Meer over dit onderwerp

Ik ben mijn inlognaam en/of wachtwoord kwijt. Wat kan ik doen?

Algemeen

Uw inlognaam is uw e-mailadres.
U kunt uw wachtwoord opvragen op de inlogpagina van 'Mijn SallandWonen' bij: "Inloggegevens kwijt?"

Dan ontvangt u een mail met een activatielink:
1. klik op deze activatielink. U komt op een controlepagina.
2. vul de controlevragen (postcode en huisnummer) en een zelf te kiezen wachtwoord in.
3. u kunt nu inloggen met uw nieuw aangemaakte wachtwoord. 

Meer over dit onderwerp

Ik kan niet inloggen op de website van SallandWonen. Kan dit opgelost worden?

Algemeen

Als u niet kunt inloggen, neemt u dan telefonisch contact met ons op. Bel ons dan op 0572- 348 348.

Wij kijken dan in onze administratie of al uw gegevens juist staan ingevuld. Als alle gegevens juist zijn sturen wij u een e-mail:

1. In de e-mail staat een activatielink
2. klik op deze activatielink. U komt op een controlepagina.
3. Vul de controlevragen (postcode en huisnummer) en een zelf te kiezen wachtwoord in.
4. U bent nu ingelogd op onze website.

Meer over dit onderwerp

ik beschik niet over een computer, hoe gaat het nu verder?

Algemeen

Als u geen computer heeft, blijft alle correspondentie verder per post gaan. Als u vragen heeft, kunt u nog altijd telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer (0572) 348 348 of tijdens onze openingstijden bij ons binnenlopen. Wij helpen u graag.

Meer over dit onderwerp

Hoe maak ik een account aan?

Algemeen

-Om een account aan te maken klikt u op 'Mijn SallandWonen' (rechts boven in het scherm) (op uw mobiel is dit een slotje)
- in het inloggscherm klikt u op de link: ‘Nog geen inloggegevens?’
- volg hier de instructies op het scherm.
- nadat u een e-mail met een inlogcode heeft gekregen, kunt u zelf een wachtwoord invullen.
- dan is uw account aangemaakt.

U kunt nu met uw eigen account inloggen in het inlogscherm: vul uw e-mailadres in en uw wachtwoord. 

Met uw account kunt u veel zaken zelf regelen. 

Komt u er niet uit? Neem dan contact op, wij helpen u graag.

Meer over dit onderwerp

Geen internet of e-mailadres, maar wel uw inschrijving verlengen? Hoe doet u dat?

Algemeen

Geen zorgen!
Bel ons via 0572-348 348, dan regelen we samen een andere oplossing. 

Meer over dit onderwerp

Ik kan niet via iDeal betalen. Wat nu?

Algemeen

Geen zorgen!
Bel ons via 0572-348 348, dan regelen samen een andere oplossing.

Meer over dit onderwerp