Mijn SallandWonen

U heeft vast wel eens vragen over uw huis, uw overeenkomst of het betalen van de huur. Of u wilt iets regelen, bijvoorbeeld een reparatieverzoek. Door in te loggen op 'Mijn SallandWonen' regelt u alles eenvoudig en snel online.

Veel gevraagd over Mijn SallandWonen

Ik kan niet inloggen op de website van SallandWonen. Kan dit opgelost worden?

Algemeen

Als u niet kunt inloggen, neemt u dan telefonisch contact met ons op. Bel ons dan op 0572-348348.

Wij kijken dan in onze administratie of al uw gegevens juist staan ingevuld. Als alle gegevens juist zijn sturen wij u een e-mail:

1. In de e-mail staat een activatielink
2. klik op deze activatielink. U komt op een controlepagina.
3. Vul de controlevragen (postcode en huisnummer) en een zelf te kiezen wachtwoord in.
4. U bent nu ingelogd op onze website.

Hoe maak ik een account aan?

Algemeen

-Om een account aan te maken klikt u op 'Mijn SallandWonen' (rechts boven in het scherm) (op uw mobiel is dit een slotje)
- in het inloggscherm klikt u op de link: ‘Nog geen inloggegevens?’
- volg hier de instructies op het scherm.
- nadat u een e-mail met een inlogcode heeft gekregen, kunt u zelf een wachtwoord invullen.
- dan is uw account aangemaakt.

U kunt nu met uw eigen account inloggen in het inlogscherm: vul uw e-mailadres in en uw wachtwoord. 

Met uw account kunt u veel zaken zelf regelen. 

Komt u er niet uit? Neem dan contact op, wij helpen u graag.